ببینید | خاطرات کاغذی | فوتبالیست ها

زندگی یک نوجوان ژاپنی به نام سوباسا اُزارا - در ایران ابتدا کاکرو نامیده می شد- که عاشق فوتبال بود و آرزو داشت که با پیراهن تیم ملی ژاپن جام جهانی را بدست آورد. سری اول کارتون اگر یادتان باشد ماجرای مسابقات کاکرو (کاپیتان) و ماسارو (دروازه بان) از تیم شاهین بود و رقیب جدی آنها یوسوجی که دروازبان شکست ناپذیر تیم عقاب بود.اما سری دوم که بازیکنان را در زمین فوتبال مجهز به حرکات و فنون رزمی ورزش کاراته می دیدیم، حال و هوای جدی تری داشت. حالا دیگر شخصیت های کارتون بزرگ شده بودند و به همان اندازه شوت هایشان هم سهمگین و خارق العاده بود، آنقدر که می توانست از مدار زمین هم خارج شود و دوباره برگردد. حتما یادتان هست که وقتی سوباسا می خواست گل بزند به کمک جلوه های ویژه خیالی ، هر میلیونیم ثانیه آن را هم نشانمان می دادند!
کد خبر: ۱۳۹۸۵۴۶
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 11

از دیگر شخصیت های محبوب این انیمه واکی بایاشی، کاکرو یوگا، ایشی زاکی، برادران تاچی بانا، میزوگی، واکاشی زوما بودند. جمله "فوتبالیست ها، قسمت n ام “ با صدای خسرو شایگان هنوز در گوشمان است.
خالق اولیه کارتون ژاپنی فوتبالیست‌ها (به انگلیسی: Capitan Tsubasa) یوئیچی تاکاهاشی در سال ۱۹۸۱ میلادی بود. این انیمه تا ۳۷۱ قسمت ساخته شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها